Barion Pixel

A C.S.R. az egyetlen eszköz amivel a cége brandje, goodwillje növekedhet miközben értékteremtő marketinget folytat!

Mi is az a C.S.R. és hogyan lehet beépíteni minden vállalkozás típusba?

A C.S.R. (Corporate Social Responsibility) avagy vállalat társadalmi felelősségvállalása egy vállalatnak az az elköteleződése, hogy fenntartható és etikus üzleti gyakorlatokat kövessen, figyelembe véve a környezeti és társadalmi hatásait. A vállalat önkéntesen vállal felelősséget a társadalom, a környezet és a munkavállalói iránt.

A vállalatoknak számos előnye származhat a C.S.R. gyakorlásából. Először is, pozitív képet fest a vállalatról a fogyasztók, az ügyfelek és az érdekeltek szemében, ami hosszú távon hozzájárul a hűség és a vállalat imázsának erősítéséhez. Ezen kívül a C.S.R. lehetőséget teremt a vállalatoknak az innovációra, a munkavállalói elkötelezettség növelésére, valamint az üzleti kockázatok csökkentésére is.

Példák

Ice Bucket Challenge (Jégvödör Kihívás):

Ez a közösségi média kampány 2014-ben robbant be, és az ALS betegség kutatására irányult. Az embereket arra buzdította, hogy videóban öntsék le magukat egy vödör hideg vízzel, majd adományozzanak az ALS kutatására. A kampány hatalmas összeget: 32,7 Milliárd forintot gyűjtött és jelentős figyelmet kapott.

Dove „Real Beauty” kampány:

Bár ez nem hagyományos jótékonysági projekt, a Dove „Real Beauty” kampánya a női önbizalom és testkép előmozdítását tűzte ki célul. A kampányhoz kapcsolódó támogató intézkedések közé tartozott például az ösztöndíjak alapítása a női önbizalom és képességek fejlesztését támogató kezdeményezésekre.

Fuss Fotózz Mosolyogj:

Egy közösségi futásnak indult 2020-ban. Az élményfutás a gyógyulásra hívja fel a figyelmet, mára országos misszióvá nőte ki magát. Több mint 10 helyszínen futottak már a futók és több mint 3.000 ember csatlakozott a programhoz.

Ezek a példák azt mutatják, hogy a sikeres jótékonysági projektek gyakran kreatív és innovatív megközelítéseken alapulnak, és szorosan összefonódnak a közösségekkel és a szélesebb közönséggel.

Rólam

Pálfalvi Petra vagyok, egy édesanya, aki
kreativitásával és szenzitív tudatának köszönhetően
értékteremtő C.S.R. eszközzel változtatja meg a
vállaltok marketing megjelenését.

Petra2_webp
Pálfalvi Petra

Több mint 10 éves marketing és projektmenedzsment tapasztalattal rendelkező szakember, aki egy olyan utat választott, ami megosztja a közvéleményt és sok negatívummal van körülvéve. A C.S.R. – t (Corporate Social Responsibility) azok tudják jól használni, akik mernek példát mutatni, utat mutatni és inspirálni.

A jótékonyság vékony jég, de a jó kommunikáció segítségével bizalmat lehet építeni. A C.S.R. egy rendkívül pozitív eszköz, amelyet jól használva hatalmas eredmények érhetők el, és ez tükröződik a vállalat brandjében és profitjában is.

A mai média zajában csak néhány másodpercünk van arra, hogy megragadjuk a fogyasztó figyelmét. Rengeteg inger között az emberek elvesznek, és az üres kommunikáció nem teszi őket hűséges fogyasztóvá. Az én küldetésem, hogy segítsek a vállalatoknak és szervezeteknek kiemelkedni a zajból, valódi értékeiket és társadalmi felelősségüket hangsúlyozva. Merjünk együtt kilépni a megszokott keretekből, és formáljuk a jövőt a pozitív változások irányába.

Tapasztalatom és kapcsolatrendszerem révén egyedülálló módon tudjuk optimalizálni a társadalmi felelősségvállalás stratégiáját. Az általam kidolgozott C.S.R. programok már több vállalatnak segítettek abban, hogy pozitív hatást gyakoroljanak a közösségeikre, miközben növelték a márka hírnevét és növekedését.

Hatalmas lehetőséget látok abban, hogy cégek társadalmi felelősségvállalását (C.S.R.) hatékonyan használjuk a vállalat brandjének erősítésére és a profitnövekedés elősegítésére.

Tapasztalat és Kapcsolatok:

Rendelkezem a C.S.R. területén szerzett széleskörű tapasztalattal és egyedülálló kapcsolatokkal rendelkezem több civil szervezettel is. Ez lehetőséget teremt arra, hogy a cége stratégikus partnerévé váljon ezen a fontos területen.

Brand Építés és Profitszempontok:

A társadalmi felelősségvállalás nem csak egy erkölcsi kötelesség, hanem kiváló lehetőség is a brand építésére és a profit növelésére. Az általam kidolgozott programok nem csak pozitív hatással vannak a közösségre, de stratégiai módon integrálják a vállalati célokkal, elősegítve a hosszú távú növekedést.

Költséghatékonyság és Garancia:

A javasolt C.S.R. stratégiák kialakításakor nagy hangsúlyt fektetek a költséghatékonyságra. Célom, hogy a társadalmi felelősségvállalás ne jelentsen anyagi terhet a
vállalatnak, hanem az legyen egy olyan eszköz, amely hozzájárul a hatékonyabb működéshez és a pozitív üzleti eredmények eléréséhez.

Szolgáltatási díjak

Adomány szervezéssel NEM foglalkozunk!

Ajánlatok civil szervezeteknek

C.S.R. csomagok

C.S.R. Tanácsadás- konzultáció

- Első tanácsadás-konzultáció- ingyenes (20 perc)
- Minden további óra 10.000 Ft *
- C.S.R. megbízás esetén havonta egy óra konzultáció ingyenes
Kapcsolatfelvétel

C.S.R. Stratégia terv készítése

- Terv kidolgozása (piackutatás, felderítés): 120.000 Ft *
- C.S.R. megbízás esetén ingyenes (Minimum 6 havi vagy minimum 1,5M-Ft projekt költségkeret esetén)
Kapcsolatfelvétel

C.S.R Managment

- Pr, kommunikációs terv
- Szövegírás
- Social média jelenlét (Instagramm, Pinterest, Tiktok)
- TikTok tartalomgyártás
- Influencer kampány leszervezése
- Árajánlatok bekérése, prezentációk elkészítése
- Projekt szervezésével járó összes feladat elvégzése
- Adományok utánkövetése, ellenőrzése
- Beszámoló elkészítése
300.000 Ft/hó-tól *
Kapcsolatfelvétel

A minimum ár nem tartalmazza a projekt által szükséges eszközöket, külsős szakember munkadíját, egyéb a kampánnyal felmerülő költségeket. (pl. Sajtó megjelenés, influencer tiszteletdíja)

* Tájékoztató jellegű információ, a pontos árajánlatért vegye fel a kapcsolatot velünk.

Kapcsolat

Email

csakcsr@csakalapitvany.hu

Telefon

+ 36 20 964 41 40